zondag 3 november 2013

Oud, en Nieuw!

Oude eethoek
Na de afgelopen maand de kamer ontbehangen en wit geverfd te hebben, en vrijwel alle oude meubels weg gedaan, hebben we vandaag mijn "nieuwe" meubels opgehaald. Of meubels... een heel nieuw interieur! Ook gordijnen en lampen :-)

De oude eettafel in z'n geheel
Ik had geen duidelijkere foto's van de oude eethoek, dan maar deze 2 kiekjes ;-) Mijn oude eethoek was ruim 25 jaar oud (!!!), en dus wel eens aan vervanging toe. De tafel is voor 10 euro naar een man gegaan die hem in zijn schuur zet als knutseltafel, de stoelen heb ik voor 20 euro verkocht aan een jong stelletje, dat er blij mee was.

Ik zat er vrijwel nooit, de tafel werd meestal gebruikt als opslagplaats voor van alles en nog wat, stapeltjes en troepjes.

Nieuwe eethoek, met nieuwe lamp :-)
En nu staat er dan deze, compleet met een nieuwe schemerlamp erop. Hihi ik kijk er steeds naar, het ziet er zo gezellig uit zo met het licht aan. Hier ga ik geen stapeltjes meer op maken (hoop ik), want dit is echt een tafel om lekker aan te gaan zitten :-D

Van de rest komen nog wel eens foto's, eerst nog wat dingen aan de muren hangen, en wat meer inrichten met het kleinere spul. Ook komt woensdag de 2e bank nog. Er hangen ook al 2 nieuwe lampen aan het plafond, en de nieuwe gordijnen hangen ook al, frisgewassen, voor de ramen :-)

De nieuwe eethoek bij daglicht. De 2 nieuwe banken zijn van dezelfde kleur als deze stoelen

1 opmerking:

AnneRie zei

Wat ziet dat er prachtig uit. Ben benieuwd naar de nieuwe banken. Volgens mij ken jij je huis niet meer terug ;-)