zaterdag 14 september 2013

Stil...

tis stil aan de overkaaaant........

Dat reageerde een anonieme volger gisteren.

Ik weet het, ik heb al een tijdje niet meer geblogd, terwijl ik best veel meemaak en ik het ook steeds erg druk heb met van alles. Maar ik heb de laatste tijd het idee dat er maar weinig mensen meer zijn die mijn blogs lezen. Of lezen ze ze wel maar reageren ze alleen niet zo vaak?

Dat is dus de vraag.

Ik zet tegenwoordig geregeld op Facebook wat ik meemaak, soms met foto's. 
Maar wellicht volgt niet iedereen me daar? 

Dus... laat massaal horen dat jullie willen dat ik weer regelmatig hier een blogje zet, en ik ga er mijn best weer voor doen! Want ik schrijf niet alleen voor mezelf, maar natuurlijk ook en vooral voor jullie ;-)

Zie de Poll aan de linkerkant...







Geen opmerkingen: