zondag 21 april 2013

Feest bij Sam & Julia :-D

Dat heb je dus als je weinig thuis bent :S 

Gisteren was ik de hele dag druk met de rommelmarkt van de wandelclub, en daarna ging ik naar dochter toe om Pathfinder te spelen, tot diep in de nacht. En dus was ik niet thuis toen de postbode aan de deur kwam, tja ik verwachtte toch niets...

Een half uurtje geleden belde een buurman aan: er was gisteren bij hem een pakje voor mij afgegeven:


Tot grote blijdschap van Sam en Julia (en van mij natuurlijk!) zat het tweede deel van de Muizenhuisverhalen er in! Het duurt nog een paar weekjes tot ik jarig ben, maar Sam & Julia vonden dit toch wel reden voor een feestje, en dus pakten ze er gelijk maar slingers en kadootjes bij! :-D

Heel erg bedankt lieve afzender! Zowel de muisjes als de kleinkids als ondergetekende zullen hier vast weer heel veel plezier van hebben! :-D

2 opmerkingen:

AnneRie zei

Wat leuk. En wat gezellig dat jullie Sam en Julia daar meteen een feestje van maken.
Heel veel plezier ermee :-)

Aragog zei

Ja onze muisjes zijn echte feestbeesten :-D