vrijdag 8 februari 2013

Weblog is dood, lang leve Wordpress

Weblog stopt er helemaal mee, per 1 maart. Ik heb vorige week al wat links die ik hier staan heb aangepast, o.a. naar Gelkinghe (nu Groninganus), naar Cassie en naar VoosFruit.

Begin 2011 verhuisden ze, en veranderde web-log in weblog-zonder-streepje. Sindsdien was ik al mijn blogs kwijt, zowel het oude Aragog's Daglog als mijn Second Life weblog. Ondanks dat ik heel veel contact heb gehad met hun Helpdesk was alles foetsie, verdwenen in cyberspace :-(

Nu stoppen ze er helemaal mee, en mogen alle gebruikers hun oude blogs opslaan, en importeren in Wordpress. Ook dat lukte niet. Weer de Helpdesk opzoeken dus, die mij vandaag 2 files stuurde met alles wat ze nog van mij hadden. En... dat lijkt goed! :-D

Ik had bij Wordpress vorige week al een nieuwe blog aangemaakt voor Second Life, en zojuist is het me gelukt om daar alle oude blogjes weer zichtbaar te krijgen! Van begin 2008 tot begin 2011. Niet zo veel als het oude Aragog's blog, maar als dit werkt... dan wie weet die ook wel.

In het Second Life blog ontbreken een paar foto's, en de filmpjes zijn weg, Maar het overgrote deel is er wel weer. Alle posts, de reacties, enz. Je kunt het HIER zien. De link naar Mendy's Second Life staat nu ook hiernaast, tussen alle andere links. Misschien ga ik daar nu ook wel weer eens wat nieuwe berichten posten...

En nu maar duimen dat het me dit weekend lukt om ook alles van het oude Aragog's blog bij Wordpress te importeren. Of misschien wel hier? Ook dat ga ik proberen! En dat is veel en veel meer, van 2004 tot begin 2011...

Geen opmerkingen: