woensdag 25 juli 2012

Oppasoma :-D

broodje kaas, zonder korstjes ;-)

Gisteren was Logan bij mij. En met dit weer is het heerlijk om buiten te eten! Scheelt ook stofzuigen, hihi, want kruimeltjes buiten maken wat minder uit :-)


Na de helft van de snoeptomaatjes op moest ie van oma nu ook es wat brood eten. Logan is tomatenmonster, zei ie zelf.


Vanmiddag was ik de enige tijdens het bezoekuur. Toen ik binnenkwam lag Char te slapen met Jade op haar borst :-) Geweldig dat ze nu al de hele tijd gewoon op de kamer mag liggen!

Dochter moet er echter wel de hele tijd bij blijven, ze mag Jade nu niet meer even alleen laten. Maar de hele dag op bed zitten en liggen is ook een opgave, vooral voor zeer actieve dochter, die zich verder alweer helemaal prima voelt.

Vreemd dat ik op foto's altijd een onderkin lijk te hebben...
En zodoende mocht ik als eerste oppassen! Terwijl dochterlief naar beneden ging om een ijsje te eten en even haar benen te strekken, heb ik een half uurtje met Jade op schoot op haar bed gezeten :-D

Heerlijk kijken naar de gekke gezichtjes die ze trekt, ik heb zelfs al een lachje gezien. En die handjes die de hele tijd bewegen. Mama vertelde dat ze haar duimpje al in haar mondje gehad had ook...

Toen de zuster toevallig langskwam keek die even vreemd op, hihihi. Het bezoekuur was ook al afgelopen, maar toen ik zei dat ik Char's plaats in had genomen was het wel goed :-D

Geen opmerkingen: