dinsdag 22 mei 2012

Lang geleden...

... dat ik blogde. Druk druk druk natuurlijk, zelfs te druk om geregeld eens iets te schrijven over wat ik meemaak.

Dat gaat binnenkort wel weer veranderen denk ik, want school is nu echt bijna afgelopen. Donderdag de laatste lesdag, daarna 2 weken van 2 examens per week en dan nog 2 weken van 1 examen per week, en dan heb ik het echt helemaal achter de rug. Mijn allerlaatste fulltime opleiding neem ik aan, op mijn leeftijd ;-)

Nog geen nieuws van de stage, maar dat geeft ook niet, want ik ben nog wel even aan het leren tot mijn laatste examen op 21 juni. Ik zal het wel gaan missen, de gezelligheid met de klasgenoten, onze leuke leraren, elke dag iets nieuws, ik heb dit schooljaar ontzettend leuk gevonden :-)

Kleinzoon zal het wel heel fijn vinden als oma binnenkort weer wat meer tijd heeft. Ik heb hem geregeld even aan de telefoon, en het eerste wat hij dan altijd zegt is: Oma komt zo?




Geen opmerkingen: