maandag 12 maart 2012

Stage

Na de opleiding moeten we nog 240 uur stage doen. Ik had vorige week woensdagmiddag een gesprek op school, met iemand die 2 mensen zocht voor een nieuw project, dat hoogstwaarschijnlijk snel groter zou gaan groeien. Leuk om daar dan vanaf het eerste begin aan te werken. Want als die stage goed verliep, zat er gelijk een vaste baan aan vast. In december, voor de kerstvakantie, had ik hier al een hint over gekregen van school.

Wel heftig, want in plaats van na de opleiding, zou die stage dan per direct beginnen: op mijn vrije vrijdag (bestemd voor huiswerk maken) en op 2 middagen gelijk na school. Ook was het minstens 3 kwartier rijden. Maar ik had me daar al helemaal op voorbereid. Buuf laat Ronja uit als ik een hele dag weg ben, enz.

Woensdag dus dat gesprek op school gehad, een sollicitatie zeg maar. Morgenmiddag zou ik samen met een klasgenote daar heen gaan, om alles te zien. En dan zouden we ook gelijk al met die stage beginnen. Heel druk en heftig, naast school die ook steeds drukker wordt naarmate het einde wat begint te naderen.

En nu hoorde ik vanochtend op school ineens dat dat hele project niet doorgaat, dat is afgelopen weekend besloten. Dus weer helemaal omschakelen: ineens heb ik wel weer genoeg tijd om te leren, voorlopig althans. En nu maar op zoek naar een andere stage, het liefst natuurlijk ook met een baan eraan vast...

Iemand die een financieel administratieve stageplek voor me weet?

Geen opmerkingen: