dinsdag 10 januari 2012

Foto vergeten

Ben ik alweer vergeten om foto's te maken! Dat gebeurt me de laatste tijd veel te vaak, toch weer eens meer aan denken...

Vanmiddag ging ik even langs bij dochter haar nieuwe huis, waar de stucadoor de afbladderende muren weer glad maakt voor haar. Ondertussen is ze, met hulp van vrienden en familie, al druk bezig met verven waar dat al kan. En wat ze doet wordt al mooi! Jammer dat ik hier geen foto kan laten zien van de hal, bij de trap omhoog en de overloop.

Heel kunstig is daar de onderkant van de muren donkergrijs, dan een witte rand van enkele centimeters breed en daarboven lichtgrijs. Maar dat patroon loopt via de gang, bij de trap omhoog, helemaal door naar boven, en is dan op de overloop weer ongeveer net zo als in de gang. Mij een raadsel hoe ze dat zo kloppend hebben uitgemeten. Foto volgt nog wel es ;-)

Geen opmerkingen: