vrijdag 13 januari 2012

Balen

En dat is nog erg zwak uitgedrukt. Nog steeds is mijn blog bij web-log niet terug. Althans: er ontbreken nog steeds heel veel blogjes en foto's. Mijn dagelijkse belevenissen van 6 jaar lang weg, en ik vrees voor altijd :-(

Geregeld heb ik er iets van nodig, veel blogjes heb ik later weer nodig om naartoe te linken bv. Alleen... ze zijn er niet meer. Probeer deze maar es: http://aragog.weblog.nl/aragog/2006/06/voortgang_frase/ Ik heb nu de blogs nodig die ik over Fraser's Ridge maakte, en die ene uitgebreide over mijn Jamie Fraser schaal 1:12 pop. Wel te vinden bij Google, bv enkele afbeeldingen, maar als je dan klikt: website voor deze afbeelding, dan krijg je een schermpje van weblog met: niet gevonden, en een search venstertje dat ook helemaal niets vindt :-(

De blogs die er wel weer staan missen vrijwel alle foto's (honderden, minstens). De hele opmaak is foetsie. Ook is de indeling in categorieën verdwenen, weg. Ik kan ook nergens vinden hoe ik de categorieën weer aan mijn blogs kan toevoegen. En dus kun je daar al helemaal niet meer op zoeken, want herinner je maar eens de exacte datum van een bepaald blogje...

Bijvoorbeeld alles van Kruimeltje, van dochter's zwangerschap, alles van dat we zijn kamertje bij mij in huis maakten, de foto's en blogs die ik over kleinzoon maakte vanaf zijn geboorte tot ik overstapte naar blogger: alles weg, verdwenen, foetsie :-(

2 opmerkingen:

AnneRie zei

Balen joh, dat heel veel zomaar weg is. Ik dacht dat alles ten einde dagen op het Internet bewaard bleef, maar dat is dus een fabeltje.
We zitten trouwens even in Frankrijk met een trage verbinding dus ik geef niet veel antwoord op je blog. Wel het grote Shellfeest gelezen. Rene Froger, Tsjaa....

Aragog zei

Dat d8 ik dus ook ja, vind het heel erg. Niet van alles hoor, maar bv Kruimeltje, en diverse andere categorieën waar ik toch geregeld es naar terug verwees, of het nog weer eens las. Vakanties bv, zoals onze reis naar Newcastle. Ze zijn er nog steeds mee bezig maar het duurt nu al zo lang dat ik vrees dat ik nooit meer alles terug krijg :-(