donderdag 8 december 2011

Blue Band bordjes

Toen dochterlief het groene diepe bordje zag dat ik vorige week had gehaald op Blue Band zegels... was ik het gelijk weer kwijt :-(


Ze had zelf al het platte (vorig jaar gekregen van tante Siet), waar Logan altijd zijn broodje uit eet. Op die foto leek het niet zo diep, maar dit is toch ook wel heel handig... En weg was mijn bordje alweer... :-(



Margriet stuurde me genoeg zegeltjes om weer een spaarkaart vol te krijgen, en daarvan heb ik vandaag dus maar weer een diep bordje gehaald. Nu met oranje rand, want de groenen waren al op. Er staan nog wel flinke stapels platte bordjes bij Blokker, dus als ik op tijd nog een kaart vol heb (7 zegels) dan kan ik dat toch nog halen... Heel toevallig had ik vandaag ook halvarine nodig, van Blue Band natuurlijk, lol.

En lukt het me niet voor de actie op is, dan volgend jaar vast wel. Want dat bordje dat Logan van tante Siet kreeg was vorig jaar al, het lijkt er dus op dat ze elk jaar gewoon weer diezelfde actie hebben, alleen misschien met telkens net iets andere bordjes ;-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Als ik nog zegeltjes krijg stuur ik ze naar je op!!

Gelkinghe Groninganus zei

Helaas gebruik ik olijfolie. (NOT!)
:-)