zondag 7 augustus 2011

24

Op de foto hierboven was ze ongeveer 2 jaar oud, maar ze is nog geen spat veranderd! 24 jaar vandaag, en ze zit nog steeds alweer met een kindje op schoot ;-)

De pop op de foto kreeg ze voor haar 1e verjaardag, en die bleef altijd haar lieveling. Ik heb die pop nog steeds, compleet met heel veel kleertjes (zelfs nog die ze aanhad toen ze haar kreeg!), en haar houten bedje. Het (stoffen) lijfje is ooit door een vriendin van mij vervangen door een nieuw, maar... zelfs het oude totaal stukgeknuffelde allereerste stoffen lijfje heb ik nog.

Ik denk dat ik die pop binnenkort maar eens aan Logan geef, want hoewel een echte jongen vindt ie het nu misschien ook wel leuk om eens wat te oefenen met kleertjes uit- en aandoen ;-)

Het schilderij boven de schoorsteenmantel is gemaakt door Leen Lofvers, een oom van haar vader. Ook dat schilderij heb ik nog steeds (jaja ik bewaar echt alles, lol).


Kindlief, van harte gefeliciteerd, je bent nu bijna al een kwart eeuw oud, en toch was het pas gisteren dat je geboren werd...

2 opmerkingen:

Wendy zei

Gefeliciteerd!

Anoniem zei

leuke foto en leuk logje :)

heb een leuke dag gehad :D nu lekker spelen met mijn kadootjes hihi

charlotte (die nog steeds niet aan kan melden :@)