woensdag 27 juli 2011

Uithuizigheid

Het is alweer even geleden dat ik blogde, maar ik heb het redelijk druk steeds, vraag me alleen niet waarmee, lol. Vorige week o.a.:

  • donderdag bloed doneren + naar tante Siet
  • vrijdag arretjescake eten bij dochter
  • zaterdagavond stonden ineens zoon + schoondochter voor de deur
  • zondag gewerkt
En daar tussendoor het aquarium een grote beurt gegeven, en telkens ook natuurlijk allerlei huishoudelijks + grasmaaien. (Bijna) elke dag bezig met m'n typeles, wat nog niet echt opschiet: het is ontzettend lastig om af te leren wat je al een paar decennia lang doet :-(

Van de woonkostensubsidie had ik een brief: ik krijg 103 euro per maand, van 1 april dit jaar tot 1 april volgend jaar. Dan zal het wel stoppen omdat ik echt niet ga verhuizen naar een huurhuis (dat toch niet te vinden is). Maar in elk geval heb ik een jaartje wat meer armslag, en dan maar hopen dat ik volgend jaar na de opleiding ander werk vind :-)

Ook kreeg ik eindelijk de definitieve belastingaanslag 2008! Op zich niet zo spectaculair, maar ik heb daar van TBU nog steeds 584 euro tegoed, o.a. voor mijn allang niet meer nieuwe bril. Die TBU wordt pas naar gekeken als je de definitieve aanslag binnen hebt. Nu eens zien hoe lang ze daar weer over gaan doen... En hopen dat ze er wel 3 jaar rente over betalen, lol. 

Geen opmerkingen: