woensdag 12 januari 2011

Super Arrie !!!

Vanmiddag moest ik om 5 voor 2 in het ziekenhuis zijn, en om 10 voor 2 stond ik alweer buiten. Zoals altijd was ik wat aan de vroege kant, maar ik werd meteen geholpen, super! Zelfs het parkeren hoefde ik niet voor betalen.

Net zo snel als ik geholpen werd, is mijn elleboog ook genezen! Nog geen 6 weken na die gebroken is, was de dokter vanmiddag zo tevreden dat ik niet meer terug hoef te komen. Ook is fysiotherapie gelukkig niet nodig. Ik kan de arm nog net niet helemaal strekken en buigen, maar volgens hem komt dat vanzelf wel weer. Ik mag er nu alles weer mee doen, zover dat gaat. Dat deed ik sinds een week toch al stiekem, lol. 

Op de Eerste Hulp kreeg ik op 4 december te horen dat ik er 6 tot 8 weken totaal niets mee doen mocht. De dokter (een jonge) vertelde dat zijn vriendin (vast ook jong) ditzelfde had gehad, en daar dik 3 maanden mee zat. Hij was verbaasd dat ik al zo snel genezen ben. Ik hoorde hem denken: en dat op die leeftijd. Tja, sterke genen he ;-)

De 23e werk ik een halve dienst (3,5 uur) voor een collega, tot dan wil ik nog even aansterken. Ik heb op het werk laten weten dat ik in de laatste week van januari graag halve diensten overneem, mocht er iemand vrij willen. Om eerst te proberen hoe het gaat, voor ik er weer volledig tegenaan ga, vanaf 1 februari. Heb m'n werk best wel gemist...

Geen opmerkingen: