maandag 13 december 2010

Elektriek Poetsen

Vandaag nam buurvrouw me mee naar de winkels, zodat ik nu weer een week of 2 vooruit kan kwa boodschappen. Ik heb nu ook soepstengels in huis voor kleinzoon, en bij de Hema (sinds kort ook in ons winkelcentrum hier) vond ik een "ouderwetse" drinkbeker voor hem. Dochter zoekt daar al heel lang naar. Hema dus, E 1,50 ;-)

Net op tijd, die boodschappen, want toen we thuis kwamen even na 2 uur begon het te sneeuwen, er ligt nu alweer een flink pak. Kleinzoon weet nu ook wat sneeuw is. Vandaag mocht hij voor het eerst mee bij mama op de fiets, net in die sneeuwbui. En dat vond ie prachtig, want de hele reis ging dat luidkeels van dadadada. Fijn dat dochterlief zo weer wat mobieler is :-D

Sneeuw bij avond
Bij Kruidvat kocht ik voor 30 euro (de prijs viel me reuze mee) een oplaadbare electrische tandenborstel, een echte Braun van Oral B zelfs. Nooit van mezelf gedacht, maar tanden poetsen met de verkeerde hand went ook na ruim een week nog niet!

Dochter waarschuwde me: zij heeft er allang eentje, maar dat bevalt haar niet, en ze is net zo'n poetser als ik. In hoog tempo er flink stevig overheen rauzen. Om dan 2 minutenlang zachtjes dat ding tegen je gebit te houden vergt meer geduld dan wij bezitten. Ik heb hem al gebruikt en mij bevalt het wel, het is in elk geval veel beter dan dat onhandige linkse gestuntel. Maar als ik weer over 2 handen beschik denk ik dat ik het ga afwisselen, elk systeem één maal daags. Die van mij heeft een timer voor 2 minuten. Nooit geweten dat 2 minuten zo lang is, lol.

Geen opmerkingen: