vrijdag 29 oktober 2010

Druk druk druk

De afgelopen 2,5 week ben ik amper thuis geweest, dus ook geen tijd gehad om te bloggen. Ik heb enorm veel gewerkt, en als ik niet werkte heb ik diverse keren op kleinzoon gepast. En als ik dan even thuis was dan was het: in bad, mails antwoorden, vaatwasser leegruimen, enz. Weinig nieuws te melden dus, maar ik had het er maar druk mee!

Deze week was ik eindelijk zalig 3 hele dagen vrij. Woensdag kwam Sabine haar opgeslagen spullen uit mijn garage ophalen, dat was nogal een gepuzzel wanneer dat kon, want als zij kon dan moest ik werken... Daarna heb ik, in de regen, mijn houten tuinspullen erin opgeborgen voor de winter. Een goed bestede dag, en ach, ik had nog 2 dagen vrij...

Donderdag was er iemand ziek, en dus werkte ik toch weer, zij het met enige tegenzin, lol. De zieke zou vrijdag weer beter zijn, en ach, ik kan ze toch ook niet in de steek laten... Dus die ene dag werken kon er ook nog wel bij. Dan vrijdag nog vrij en zaterdag alweer werken.

Vandaag heb ik eerst eens lekker uitgeslapen, wat emails beantwoord enz. Lekker rustig aan. Mijn mobieltje was totaal leeg, dus die aan de lading gelegd. Toen ik net na de middag boodschappen wilde gaan doen (daarover een volgend blogje) zag ik dat ik ook nodig tanken moest.

Dus eerst bij de pomp langs, waar mijn collega me vroeg waarom ik de telefoon niet opnam? Inderdaad, ik zag nu pas dat ik -tig oproepen gemist had vanochtend... De zieke collega was nog steeds ziek. Maar omdat ik maar steeds niet opnam was het uiteindelijk gelukt toch iemand anders te vinden die vandaag werken kon :-)

Zodat ik vandaag een relaxdag heb: zo meteen ga ik heel lang in bad, en ik heb eindelijk weer eens rustig en uitgebreid boodschappen gedaan, want er was nu toch echt wel van alles op hier.

Zaterdagmiddag weer werken, en dan (hopelijk) vrij tot volgende week zondag! Hoognodig, want ik heb tante Siet al weken niet gezien, de visjes ook niet trouwens want het glas van het aquarium is helemaal groen (lol), ik heb al weken bloembollen liggen die in de tuin gezet willen worden, enz enz.

Oh ja, en kleinzoon heb ik sinds zondag ook al niet meer gezien, dus ook daar moet ik dringend weer naartoe :-)

Geen opmerkingen: