donderdag 16 september 2010

Pelikaantje

Vanmiddag heb ik weer een half litertje bloed gedoneerd. KLIK HIER als je dat ook wilt gaan doen! Omdat het mijn 10e keer is, sinds ik er weer mee ben begonnen, mocht ik weer een kadootje uitkiezen. Ik ging direct voor het superzachte Pelikaantje: leuk voor Logan :-)

Er was ook een koffiebeker, en die kreeg ik toen ook maar: Neem ze allebei maar mee hoor! En als het de lievelingsknuffel van je kleinzoon wordt moet je dat volgende keer maar even zeggen, want dan krijg je er nog eentje, als reserve.


En ik weet ook waar ik het voor doe! Toen ik maandagmiddag bij oom en tante was, zei tante: Je oom is tegenwoordig weer zo moe, hij gaat morgen naar de dokter, want ik denk dat hij weer een liter nieuw bloed nodig heeft... Iedereen kan ooit in zijn leven weleens nieuw bloed nodig hebben, bij een operatie, een ongeluk of ziekte ;-)

Morgen haal ik kleinzoon en z'n mama op voor een gezellig dagje bij mij, terwijl z'n papa aan het werk is. Naast het pelikaantje (en 2 ballonnen van Sanquin)  ligt er ook een leuk kadootje van tante Siet voor hem klaar, plus zijn nieuwe legertrui. Dat joch wordt totaal verwend :-)

2 opmerkingen:

Michel zei

Ik mocht niet vanmiddag..vanmorgen teen opengehaald aan glas (aftershave flesje laten vallen) in de douche. Kon meteen weer gaan :-( Over twee weken beter hoop ik.

Aragog zei

Dat kon je weten he, of ff bellen voor je erheen gaat. Ze vragen altijd of je ergens een wondje hebt, want dan mag je niet. Ik ben nog nooit afgekeurd, maar weleens gebeld en dan bleek dat ik het beter even kon uitstellen ;-)