maandag 2 augustus 2010

Samsung Kies

Omdat mijn vorige mobieltje niet kon praten met Windows 7 (want verouderd, omdat ie maar liefst al 2 jaar oud was...), schafte ik zo'n 1,5 maand geleden een nieuwe aan, de Samsung Wave. Het daarbij horende programma Samsung Kies om hem te verbinden met de pc gaf constant foutmeldingen. Er miste een dll, en als ik die downloadde kreeg ik meldingen dat het niet gelukt was. Hoe we het ook probeerden: dochter, schoonzoon, en Aragog zelf, niets hielp :-(

Vorige week stuurde ik een uitgebreide mail naar de Samsung Helpdesk, met daarin alles wat we al geprobeerd hadden. Er kwam een automatische reactie op terug dat ik er binnen xx werkdagen antwoord op kreeg...

Dat antwoord is er nog steeds niet, maar... Vanmiddag toen ik m'n mobieltje aan z'n USB kabeltje legde om op te laden kwam er een pop-up over een nieuwe download. Natuurlijk klikte ik direct op Ja, en toen kwam er een enorme update binnen die zeker een uur duurde. Daarna nog eentje, die mijn foontje zelf ging updaten.

En toen ineens.... HET WERKT!!!

Eindelijk kan ik de foto's uit de Samsung Wave op de pc zetten, en omgekeerd. Alle bijna 150 foto's die ik maakte sinds ik hem heb, staan nu e-i-n-d-e-l-i-j-k ook in mijn computer, en ik kan nu alles doen waarvoor ik m'n nieuwe mobieltje heb aangeschaft :-D

Geen opmerkingen: