maandag 2 augustus 2010

Fantje (en Roodje)

In mijn bed wonen 2 knuffelbeestjes, ik kan me niet herinneren hoe lang al, of hoe ze daar ooit zijn gekomen. Vast sinds ik mijn kinders heb. Misschien hebben zij ze er ooit in achtergelaten, maar wie of wat... geen idee. Allebei zijn ze nooit echt de vaste knuffel van één van de 2 geweest, en ook niet van mij, lol. Maar mijn bed is mijn bed niet zonder Roodje en Fantje erin :-)

Nu en dan gaan ze eens in de wasmachine, en ze zien er allebei flink versleten uit, maar ze horen helemaal bij ons. Ik verdenk dochterlief ervan dat ze nu en dan controleert of ze er nog wel zijn!

Gisteren zei dochter: Mam, kijk eens naar Logan? De 3e generatie Fantje-fan. Over heel heel lange tijd, als ik er ooit eens niet meer ben, wordt er vast gevochten door mijn achterkleinkinderen wie van hen Fantje en Roodje mag erven :-D

Roodje is een knalrood teddybeertje, maar nog wat groot voor Logan's handjes. Fantje het roze olifantje past er al precies in :-D

Geen opmerkingen: