donderdag 1 juli 2010

Shoppen

In het kader van een beetje vakantie houden ging ik vanmiddag op tijd naar dochter toe. Zodra ze klaar was met het voeden van kleinzoon, en hij er dus weer een paar uurtjes tegen kon, zijn we samen het dorp in gegaan. Dat is lang geleden! Ik denk haast dat de laatste keer was toen ze net in verwachting was, en we alvast keken naar babykleertjes...

Zij had wat boodschappen te doen, ik eigenlijk niets. Ik ga bijna nooit naar het centrum toe, want alles is zowat wel te krijgen in het winkelcentrum in mijn wijk. Maar een uur lang door Xenos heen dwalen was toch wel weer es erg leuk. Dat kost geld, zei dochter, en zo is het maar net *grijnz*


Toen ze alles had wat ze moest hebben, wilde ik net trakteren op iets lekkers op een terrasje toen de telefoon ging: Kleinzoon had weer trek. En die gaat natuurlijk voor, dus wij weer op de fiets, op huis aan. Mijn voeten hadden al wel weer genoeg gewinkeld, maar een terrasje was ook wel erg leuk geweest... Volgende keer kleinzoon maar meenemen en dan ook dat terrasje doen. Maar nu het zo extreem warm is kan hij veel beter lekker koel binnen blijven ;-)

Geen opmerkingen: