woensdag 17 september 2014

Kleurplaten

Logan zit midden in een kleurplaten-fase. Als hij bij mij komt wil hij tegenwoordig altijd kleuren. Dat mag natuurlijk :-D Ik had een heel mooi kleurboek van Cars voor hem gekocht, en we hadden samen uitgekozen welke platen oma het mooiste vond. Dan zou hij daar eentje van gaan maken voor op mijn werk.

Dat Cars kleurboek vond ie zo mooi dat dat gelijk mee naar huis ging. Dus de volgende keer moest oma weer een kleurplaat uitprinten voor hem. Dat werd een draak die een zielig klein kaboutertje aanvalt. 

Terloops werd me nog even medegedeeld: Nu heb jij een kleurplaat, dus kan ik die van Cars allemaal zelf houden! En dan nog verontwaardigd zijn als ik hem Grote Boef noem. Ik ben geen boef hoor oma, want boeven zitten in de gevangenis...

Kleurplaat op mijn werk :-)

Zaterdag kwam hij weer langs, samen met mama. Ik was zelf nog niet thuis van wandelen, en mama wilde niet "zomaar" een kleurplaat gaan uitprinten van internet. Waarom eigenlijk niet???

Niet dat ik dat erg vond hoor, want toen heeft ze zelf maar even een kleurplaat getekend, en wat voor één! Toen ik thuiskwam zat Logan zoals steeds weer druk te kleuren aan de grote tafel. Hij is nog niet helemaal af, maar ik hoop dat deze óók mee naar mijn werk mag, als ie klaar is! :-D


Logans Mama heeft onontdekte talenten!
Kleurplaten over? Ik weet wel waar je ze kwijt kunt ;-)

Geen opmerkingen: