zaterdag 25 januari 2014

Een halve garage

Gevaarlijk weer: code geel

De komende avond en nacht is er onstuimig (sic! de journalist is hier een "t" vergeten) weer op komst. In het hele land gaan ("gaat": 'het hele land' is enkelvoud) het regenen, in het noordoosten gaat het sneeuwen, langs de hele westkust worden zware windstoten verwacht met snelheden tussen 80 en 100 kilometer per uur, en in het zuiden en zuidwesten komen regenbuien voor met hagel en onweer. Daarvoor waarschuwt het KNMI zaterdag.


Omdat ik al bang was dat er nog wel een beetje winter kon komen heb ik pasgeleden een hoes besteld, of zoals op de doos staat: Halbgarage M (maatje S had CoolBlue niet).

Want ik zie het niet zo zitten om op maandagochtend om 6 uur in het pikkedonker bij min-zoveel graden mijn auto te moeten ontdoen van sneeuw:-(

Geen idee of het ding ook helpt tegen bevroren ruiten, maar daar kom ik de komende week vast ook wel achter...

PS: Ik ben dringend op zoek naar een jongere auto! Wensen: klein, zuinig, veilig, circa 2 tot 4 jaar oud, liefst een leuk kleurtje (dus liever geen grijs, wit, zwart), automaat en een beetje betaalbaar. Ik geef iets lekkers (een taart, flesje wijn, o.i.d.) als beloning voor de juiste tip!

Geen opmerkingen: