donderdag 16 januari 2014

De Inbraak... is nu Afgesloten!!!

Op 10 september 2011 werd er bij mij ingebroken...

De dag er na...

Ze hebben hem! op 16 september

Klaar ermee op 28 september...

Op 26 oktober 2011 was de rechtszaak, in Assen. Daarna volgde regelmatig contact met het CJIB, vaak per telefoon, en soms ook per post. Ik ben meneer Van Dijk van het CJIB ontzettend dankbaar, want hij snapte wat dit voor mij allemaal heeft betekend... en heeft zich vanaf januari 2012 echt voor mij ingezet!

Op 24 oktober 2013 kreeg ik deze brief van het CJIB.

enzovoorts enzovoorts, als je onder Persoonlijk kijkt vanaf september 2011 is er nog veel meer te vinden over de inbraak...

In oktober 2013 kreeg ik dus een brief dat hij gedetineerd zit, in vervangende hechtenis, tot hij mij betaalt. Doet hij dat niet dan komt ie weer vrij en word ik erover geïnformeerd, en mag ik vanaf dan zelf achter mijn centjes aan, in plaats van dat het CJIB dat voor mij doet...

Vandaag was er weer een brief van het CJIB. Ik maakte hem eerst maar niet open, want... nu moet ik er dus vast zelf achteraan, en stopt ook het CJIB ermee om mijn centjes voor me te krijgen, balen! Maar toen ik de brief uiteindelijk wel openmaakte, las ik:

De veroordeelde heeft de opgelegde schadevergoedingsmaatregel betaald. Het bedrag wordt aan u overgemaakt. Het CJIB gaat over tot sluiting van het dossier. De informatieverstrekking is hiermee beëindigd.

En toen keek ik maar eens heeeel voorzichtig op Girotel, en... JA!!!!!! De centjes staan al op mijn rekening!!!! :-D

Alles wat hij van mij heeft gestolen plus de schadevergoeding waar hij door de rechter toe was veroordeeld! Dus nooit meer een brief van het CJIB, en nu ook nooit meer die inbraak in mijn hoofd... bij deze SLUIT IK HET DEFINITIEF AF! :-D

PS: Het lijkt er heel sterk op dat 2014 echt MIJN JAAR wordt... Na 7 magere jaren volgen er altijd weer 7 vette jaren, toch? :-)

PS2: Caro, ik gebruik nog altijd, en met veel plezier, de portemonnee die jij me toen stuurde, ter vervanging :-)


3 opmerkingen:

AnneRie zei

Ik las het net pas op Fb. Wat geweldig joh. Dat had je echt nooit meer verwacht zeker? Heerlijk, nieuw jaar, nieuwe baan, inbraak afgesloten. Helemaal te gek. Hartstikke gefeliciteerd <3

Caro zei

Gefeliciteerd. Ik had het niet meer durven dromen. Dit wordt zeker jouw jaar! :-)

Aragog zei

Charlotte zei: Nu ga je vast ook nog de Staatsloterij winnen, zelfs zonder dat je een lot hebt :-D

Morgen shoppen! Eindelijk nieuwe (en nu ook eens echt leuke!) schoenen kopen, en goede nieuwe wandelschoenen zonder scheuren in de zolen! :-)

Nee Caro, ik maakte die brief al niet open want ik verwachtte ook echt nooit dat geld terug. Ik verwachtte te lezen: wij stoppen ermee, los het nu zelf maar op met een deurwaarder.. wat dus volgens mij totaal geen zin had.

Heb vanmiddag een tijdje genietend naar mijn spaarrekening zitten kijken waar nu ineens weer een leuk saldo op staat :-) En dat voelt vooral... veilig!