vrijdag 30 november 2012

Tante Siet


Tante Siet met Logan, juli 2010
Ruim een week na de crematie van oom Henk ging ik gisteren naar tante Siet toe. In plaats van zij zelf deden haar beide zoons open. Ze vertelden me dat ze sliep, dus ik kon beter niet binnen komen. En ook zeiden ze dat ze erg ziek is, en dat ze vandaag per ambulance naar een verzorgingstehuis gebracht ging worden.

"Even een poosje uit logeren", zei mijn jongste neefje.

Ze was wel heel flink bij het afscheid nemen van oom Henk, maar dat is een enorme klap natuurlijk, als je al bijna 60 jaar gelukkig getrouwd bent geweest :-(

Tante Siet is een zeer trouwe lezeres van mijn blog, dus als u dit leest op uw iPad, van harte beterschap! En zodra ik een adres heb stuur ik natuurlijk een kaart, en als u weer thuis bent kom ik gauw weer eens gezellig langs hoor!

Geen opmerkingen: