zaterdag 18 augustus 2012

Schildpad WC

Vorige week kocht ik bie de Lidl voor 4 euro een wc-bril verkleiner. Net zo één als op het plaatje, maar dan knalrood met groen. Geen geld (nou ja, bijna geen geld) en die heb ik toch vast wel eens nodig, voor dochter haar kids straks, en voor de 4 kinderen die zoonlief wil (dat zei hij tenminste toen ie 10 was).

Toen dochterlief haar zoon vandaag kwam brengen liet ik het ding aan haar zien. En we besloten dat het een schildpad is. Verder niets eigenlijk, en Grote Peuter stond erbij en keek ernaar...

Vanmiddag toen ik hem lekker afgekoeld uit het zwembadje haalde: Logan wil plasje doen op de schildpad....

Ik zette hem erop, voor de lol, verbaasd dat hij dit had opgepikt, en zelfs waar het ding voor dient. Thuis heeft ie een po, geloof ik.

Maar... jawel! Gelijk toen ik hem erop had gezet kwam er een flinke plas, waar oma hem natuurlijk heel erg voor geprezen heeft! Nooit gedacht dat hij ook maar op had gevangen waar zijn mama en ik het over hadden, en zeker niet dat hij dan een paar uur later (!!!) er zelf om ging vragen... Natuurlijk mocht ie daarna zelf zijn mama even bellen, om haar het grote nieuws te vertellen :-D

En ik dacht dat ik het ding gekocht had alvast, voor ergens in de toekomst ;-)

Geen opmerkingen: