vrijdag 13 april 2012

Logan 2 jaar !!!

Wat zou daar in zitten???

Geen dreumes meer dus, vanaf vandaag istie een peuter. En dochter gaat het vast nog wel moeilijk krijgen met haar zoonlief in de peuterpuberteit: Ik ben twee dus ik zeg nee :-)


Gister ben ik thuis gebleven van school, mijn rug zat totaal op slot. Volgens school (en mijzelf) kwam dat vast van de heel heftige examendag woensdag, allemaal spanning. Even heel rustig aan doen dus, lekker relaxen :-)

Alleen moest de enorme doos, bijna 10 kilo zwaar, met Logans dootje nog worden ingepakt voor het feest morgen. Daarvoor heb ik maar even de hulp van buuf ingeschakeld, die morgen ook zorgt dat het dootje in mijn auto terecht komt :-D

Zelf beseft ie al heel goed wat er staat te gebeuren: gister tijdens boodschappen doen vertelde hij aan iedereen morgen jaardag, ik dootjes :-D Ik had hem aan de telefoon en toen was het ook gelijk: oma dootje? 

Hij vindt dit dootje vast wel heel mooi, maar het allermooiste kado krijgt ie vandaag al: de afgelopen weken heeft zijn mama totaal in het geheim, met de deur op slot, een grote slaapkamer voor hem prachtig geverfd en versierd met muurstickers e.d. Daarin staat een splinternieuw echt grotemensenbed, een hoogslaper met een bureau eraan vast. Dat hij een grote bed krijgt weet ie allang, maar vandaag mocht ie pas voor het eerst zijn nieuwe kamer, en alles erin, zien. Foto's volgen nog wel ;-)

Ook tijdens het telefoongesprek gisteren: Logan grote bed! Ja en oma grote bed, papa en mama grote bed, Micky Mouse grote bed, Ronja grote bed... lol. Nu maar zien of dat vannacht geen feest gaat worden met een bed waar hij zelf in en uit kan klimmen!

Dochterlief is nog lang niet uitgeschilderd, want nu Logan verhuisd is kan ze zijn oude kleine kamertje mooi gaan maken voor Babytje :-)

6 opmerkingen:

Gelkinghe zei

Oma zorgt voor een peuterbestendige puter op dat bureau?

Aragog zei

Mocht ie willen lol. Nee hoor, het is echt een kado voor een peutertje ;-)

Anoniem zei

Onze peuter ligt heerlijk te slapen in zijn grote bed :D Na wat zachtje woordjes een paar verhaaltjes en een nadrukkelijk mama is vlakbij jou was het goed ;)

Duik er nu zelf ook in geen idee wat de nacht brengen gaat... En even stiekum gluren hoe lief hij slaapt ;)

Aragog zei

Aaawww lief! Ben heel benieuwd morgen...

Anoniem zei

Hij vind iig verhaaltjes lezen eindelijk leuk :) Of het feit dat mama zei dat ze weg ging als hij niet bleef liggen :P

Aragog zei

Gaaf!!! *haalt boekjes tevoorschijn*
Oh ja, ik heb ook nog een oud Micky Mouse stripalbum van Rick teruggevonden :-D