donderdag 6 oktober 2011

Goed Geregeld !!!

Toen ik vanochtend op school kwam voor Zakelijk Nederlands werd er verteld dat de lerares ziek is. Omdat sommigen van ver komen had men besloten ons niet af te bellen, maar in plaats daarvan kwam de lerares van het volgende blok 2 uur eerder!

En zodoende hadden we van 9 tot half 11 (op school duurt een uur maar 45 minuten) PC Gebruik, en daarna mocht je kiezen: naar huis of blijven voor extra oefenen c.q. bijles als je er nog niet helemaal uit komt.

Ik besloot om direct naar huis te gaan, want de les van vanochtend: In Word 2007 lettertypes wijzigen en vet en cursief maken heb ik geloof ik al wel een heel klein beetje onder de knie ;-)

Gezien ervaringen vroeger toen de kids op de middelbare school zaten is dit toch wel heel wat beter geregeld dan de eerste 2 uur rondhangen in de stad, in ons geval dan als hangouderen, lol.

PS: Zelfs met dit weer ging ik op de fiets, want dat bevalt me eigenlijk prima. Ik kom lekker wakker en fris op school aan, en de zadelpijn wordt ook al wat minder, lol.  Toen ik drijfnat thuiskwam wegens een stortbui onderweg voelde ik me een echte bikkel! Alleen had ik er niet bij stilgestaan dat bij regen je zadel nat wordt, maar een klasgenootje had een droog plastic tasje voor me :-D

Geen opmerkingen: