donderdag 23 juni 2011

Heenreis en Terugreis

Alles kon mee, en er was zelfs nog ruimte voor wat extra speelgoed voor Logan!
Niet alleen kon alle bagage mee, ook gelukkig de goede buggy! Toen dochter en ik maandag alles ingeladen hadden kon ze zelfs nog terug in huis om nog wat extra speelgoed voor kleinzoon mee te nemen! Ongelofelijk zoveel als er past in een 10 jaar oude Suzuki Alto :-)

Pauze halverwege de heenreis: alle grote passerende vrachtwagens heten: Ooohh!
Over de heenreis deden we nog geen anderhalf uur. De terugreis was lastiger, want toen kregen we te maken met erg veel omleidingen wegens werk aan de weg. Ik heb een TomTom One - first edition... en helaas kan ik die nu niet meer updaten via internet, zoals ik de laatste keer deed toen ik met AnneRie naar Newcastle ging. We hadden ook een geprinte terugreis mee (van de ANWB-website) maar als je toch al van de route bent klopt die ook niet meer... En nu en dan liet TomTom zien dat we ergens reden waar geen weg was...

Ook was het tijdens de terugreis erg slecht weer, zodat Aragog uiteindelijk helemaal verkrampt dochterlief + kleinzoon thuis afleverde. Omdat we nu veel langer onderweg waren was dochter druk bezig met voorkomen dat kleinzoon ging huilen. Elke passerende vrachtwagen zorgde ervoor dat ik eventjes niets meer kon zien, plus dat we dan naar de kant werden geblazen door de wind :-(

Maar na ruim 2 uur lukte het me toch om dochter + kleinzoon veilig weer thuis af te zetten, waarna Ronja met geweld weer de auto in gedwongen werd, voor het allerlaatste stukje, tot ook wij thuis aankwamen :-)

1 opmerking:

AnneRie zei

Dat mag je wel stellen ;-) wagen volgeladen. Wat fijn dat de grote buggy ook mee kon :-)