vrijdag 24 juni 2011

Een hit

Tijdens onze vakantie ben ik steeds helemaal vergeten biljetten te noteren voor Eurobilltracker, behalve een briefje van 5 dat ik nog in mijn knip had toen ik gister weer thuiskwam. Gelijk ingevoerd, want het is erg leuk om van zoveel mogelijk verschillende plaatsen biljetten te hebben, en... die was gelijk vandaag al bingo! Onze vakantie heeft me dus ook nog een hit opgeleverd :-D


Landsmeer2011-06-24 13:35:15Flag for Nederland Holten 7451SP
Aragog2011-06-23 17:51:47Flag for Nederland Holten 7451BV

7 opmerkingen:

Cassie zei

Gefeliciteerd :). Op hoeveel zit jij nu? Ik heb er 30. :)

Aragog zei

Interessante hits 43, en 2 afgekeurden, geheel onterecht overigens. Die komen van 3 biljetten bij dezelfde AH uitgegeven, en door dezelfde persoon (die ik totaal niet ken) een paar dagen later uit een geldautomaat gehaald.

Cassie zei

Dat is standaard. Dit gebeurd automatisch als je meerdere hits hebt met dezelfde afstand, op dezelfde dag en met dezelfde hitpartner. Dit om grote hit series te voorkomen.

43 is best veel! :) Ik heb er dus 30 op 4328 biljetten.

Aragog zei

Ik heb 3318 biljetten met 43 hits: hitratio !:77

Jij hebt 4328 biljetten met 30 hits: hitratio 1:144

:-P

Cassie zei

Nog wel steeds 1000 biljetten meer hé :-P

Aragog zei

Jij was ook veel eerder begonnen, ik ben een referal van jou, weet je nog? ;-)

Cassie zei

Deze maand gaat lekker. 3 hits inmiddels :)
Omdat ik gisteren en vandaag een hit heb, heb ik nu voor het eerst een consecutive hit.