maandag 25 april 2011

Wie past er op wie?

Blote teentjes op tegels voelt niet fijn!
Morgen begint dochterlief weer eens aan mijn tuin! Een zijkant tegels gaat eruit: dat wordt een smalle border, net zoiets als hierboven op de foto, en verder gras. En er komt achterin een smalle omheinde strook zand als "uitlaatplek" voor Ronja. Een soort buiten-kattenbak voor hondjes, zeg maar. Ook komt er een hek rond de vijver. Alleen wil zij dat ik in haar huis ga oppassen op kleinzoon, terwijl zij in mijn tuin bezig is :-(


zou wel het makkelijkst zijn als j hier oppast kan ik in 1 keer door en word k ook niet gestoord ;)


Tijgetje petje van oma gekregen voor mijn verjaardag :-D
Waar het dus op neerkomt: Ze denkt dat ze in haar uppie veel sneller kan opschieten dan wanneer ik ondertussen hier thuis op kleinzoon pas. Gezellig wat kletsen onder het werk noemt ze storen! En dus lijkt het er op dat morgen Logan op zijn oma passen moet, in plaats van andersom. En dat terwijl ik het nu juist zo gezellig vind om erbij te zijn als ze hier klust...


En om mijn plantjes te bewaken! Die rommel in de achterste hoek is leuke bonte klimop en een winterjasmijn (als ze die weghaalt....!!!!!!). En in de rand waar de border komt staan nu ook al diverse planten, sommigen nog maar amper boven de grond. Ook die zou ik het liefste wel houden... :-(

Coole gast :-D
Vanmiddag belde Logan. Hij zei bahpapapa, wat volgens dochter betekent dat oma er morgenochtend lekker vroeg zijn moet, zodat zij hier flink veel kan doen.

1 opmerking:

Mama Lotje zei

jeej logje :P

tot morgenvroeg ;)