woensdag 15 december 2010

Morgen...

... moet ik om 10 over 11 in het ziekenhuis zijn. Maar hoe kom ik daar, vooral nu er veel sneeuw verwacht wordt?

Vanavond zat ik te denken om de buurvrouw te gaan vragen mij te brengen, of anders andere oma. Terug zou ik dan eventueel wel lopen. Wel wat verder dan naar de pomp, maar ik heb tenslotte de hele dag de tijd :-(

En toen belde dochterlief, die heel erg goed is in organiseren. "Oh sorry mam, ik heb alles 2 dagen geleden al voor je geregeld, maar bedacht me net dat jij dat zelf nog niet wist", lol!


Ze brengen kleinzoon naar andere oma toe, en gaan dan samen met me mee naar het ziekenhuis, dus zelfs terug heb ik vervoer :-)

Oh, maar als je andere oma gebeld had dan had die wel gezegd dat ze niet kon, omdat ze moet oppassen.

Hahahahahaha

Geen opmerkingen: