vrijdag 12 november 2010

Party Time !!

Niet veel nieuws te melden de afgelopen dagen. Maandag naar tante Siet geweest, dinsdag zoonlief ruim een uur gesproken. Ik ben weer eens aan het "stambomen" geslagen, en zoals dochterlief zei: Ja, daar is het wel weer voor.

Vandaag was ik van 11 tot 9 bij dochter en kleinzoon op bezoek. Weer lekker veel geknuffeld en gespeeld, en bijgekletst met zijn mama. Ineens kan hij al helemaal zelf los zitten (zonder steeds om te kiepen), en dat bevalt hem stukken beter dan al dat liggen! We hebben heel leuk gespeeld, met van alles dat ik in de keukenkastjes vond: Een grote plastic bak, met daarin een bekertje, een dekseltje, een plastic citruspers... Dat was helemaal nieuw en moest natuurlijk uitgebreid worden onderzocht! Geen foto's deze keer, want daar had ik geen tijd voor :-P

Morgen (vandaag dus al) heb ik een druk dagje: de wekelijkse boodschappen doen, om 3 uur naar m'n kappende collega die mijn haar eerst knipt, en me daarna helemaal mooi gaat maken. Deze keer heeft ze mijn toestemming om er zoveel "plaktroep" in te smeren als ze maar wil. Want vrijdagavond is het FEEST!

Om 6 uur moet ik bij de pomp zijn, vanwaar we met 8 personen in een taxibusje naar Meppel vervoerd worden. Het is de bedoeling dat we rond 1 uur 's nachts weer terug zijn. Het eerste personeelsfeest sinds ik er werk, en ik heb er heel veel zin in :-)

We gaan naar een Dinner Show: Magic Moments. Klik HIER voor een video-impressie. Een uitgebreid diner, terwijl je een show te zien krijgt. Lekker eten ben ik altijd wel voor in, met een show erbij heb ik nog nooit meegemaakt maar dat is vast erg mooi. En ontzettend gezellig om eens een avond met het hele team door te brengen, want omdat we altijd alleen werken spreken we mekaar alleen tijdens aflossen en als je tussendoor eventjes langs gaat.

Laat thuis dus, en de dag erop mag ik weer werken. Gelukkig heb ik vaak altijd middagdienst, ik heb best medelijden met de collega die de volgende ochtend om 8 uur alweer moet openen...

1 opmerking:

AnneRie zei

Helemaal te gek joh, Geniet er lekker van :-)