zondag 26 september 2010

Sjaal klaar

Als een echte oma had ik vrijdag mijn breiwerk meegenomen. Kon ik gelijk even passen om te zien hoeveel langer hij nog moest.
Helaas lag Logan al in bed toen ie af was, daarvan dus geen foto. Hopelijk stuurt dochter er nog eentje...

Want de nieuwe lekker warme sjaal heb ik daar natuurlijk gelijk achtergelaten. Nu vindt dochter dat daar ook een muts bij moet... Maar es zien of ik daar een goed patroontje voor vinden kan :-)

De rest van de wol had ik opgerold, en Malin stond toen op de bank heel intens naar die bol wol te staren. Zou het dan toch kloppen, dat katten gek zijn op bolletjes wol? lol

Jawel dus. Toen ik het bolletje op de grond gooide vloog Malin er gelijk op af. Zowel het bolletje als de lange draad die eraan hing heeft ie zich een tijdje prima mee vermaakt. Niet zulke goede foto's, want hij was constant in beweging, dus als ik afdrukte was hij alweer half uit beeld :-(

Geen opmerkingen: