zondag 12 september 2010

In de Box

Weer zo'n leuke van Simon's Cat:



Verder weinig geen nieuws hier. Woensdag was ik een dagje bij dochter + kleinzoon, en zaterdag waren ze bij mij. Logan groeit nog steeds als kool. Hij kan nu steeds beter dingen vastpakken (en in zijn mondje stoppen), en hij lacht, kraait, blaast belletjes, en kletst heel wat af :-)

Ik ben steeds wat bezig met huishouden, aan het handelen op Marktplaats, en aan het gamen in Runes of Magic. Niets bijzonders dus om over te bloggen.

Vandaag wilde ik de stad het dorp in, daar is een Shantykoren festival met braderie en rommelmarkt. Maar al sinds ik uit bed ben regent het hier, dus dat gaat niet door. Naast dat ik geen zin heb om door die regen te fietsen, denk ik ook niet dat er veel aan kraampjes e.d. op is komen dagen met dit weer.

Straks maar weer eens breien denk ik... Van de kids heb ik een flinke stapel DVD's te leen gekregen, om te kijken tijdens het breien (zou dat een hint zijn?).

Geen opmerkingen: