woensdag 11 augustus 2010

Snif snif...

Nee ik zit niet te huilen, maar ik ben ineens snipverkouden! Dat is al meer dan een jaar geleden, misschien wel twee, ik heb dat maar zelden. Zelfs tijdens de afgelopen strenge winter, met constant hoestende klanten op het werk, ben ik geen dag verkouden geweest.

Gisteravond achter de pc had ik het bibberend koud, terwijl het 22 graden was in de kamer. En vannacht werd ik wakker door een hevige keelpijn. Nu is daar oorpijn bij gekomen, en een flinke verkoudheid :-(

Ik zou morgen meegaan met babyzwemmen, maar toen ik af wilde bellen nam dochter maar steeds haar telefoon niet op. Uiteindelijk hun huistelefoon gebeld, waar schoonzoon zei dat ze op bed ligt: ook ziek. Ook hijzelf heeft het te pakken. Dus de zwemles morgen gaat sowieso al niet door. Misschien heeft dochter mij wel aangestoken, want toen ik zondag bij ze was, voelde zij zich al niet zo lekker.

Ik heb net een grote pot thee gezet, en nu maar met een boekje op de bank. Breiwerkje wordt het nog niet, want ik ga zo liever niet de deur uit om garen te kopen bij Zeeman :-(

PS: mocht je toevallig kippensoep maken, of whisky gaan stoken, dan hou ik me aanbevolen. Dat zijn de 2 beste medicijnen bij verkoudheid en/of griep *grijnz*