woensdag 26 mei 2010

Logan 6 weekjes jong


Het gaat heel erg goed met ons kleine knulletje. Gisteren is hij op controle geweest en hij was flink gegroeid, zowel lengte als gewicht. Kleertjes maatje 50 passen nu echt niet meer, en de afgelopen nacht besloot hij zelf al om maar liefst 6 uur door te slapen voor hij weer honger kreeg :-D


Gisterochtend kwam dochter even met hem langs. Oma nam hem natuurlijk gelijk lekker op de arm, hoewel zijn mama vond dat het weer etenstijd voor hem was. Maar oma vond van niet...
  • dochter: hij zoekt naar eten
  • aragog: nee hoor... heust niet
  • dochter: wat doet hij nu dan?
  • aragog: hij geeft zijn oma heel veel kusjes op haar wang :-)
Op de foto boven, gemaakt op 15 mei, heeft hij één van de pakjes aan die ik in december voor hem kocht in Newcastle, maat 56. Ter vergelijking de foto hieronder: Nog in het ziekenhuis, en het boxpakje maatje 50 uit Newcastle was toen nog veel te groot. En die foto is maar van een weekje of 4 eerder dan die hierboven!


Ik heb zelf ook wel weer wat foto's gemaakt, o.a. van de eerste keer dat hij lag te slapen in zijn eigen kamertje bij mij thuis. Maar helaas lukt het me nog niet die foto's uit mijn telefoon in de pc te krijgen :-(


Ik heb de telefoon geïnstalleerd met de bijbehorende CD, maar telkens als ik het programma open zegt het: Niet Aangesloten. Op aanraden van dochter de telefoon maar eens in een andere USB-poort gestoken, maar dat hielp ook niet.


Windows 7 zegt dat er een driver mist, die te halen is op de website van Samsung. En die website zegt dat ie mijn toestel niet meer ondersteunt. Terwijl ik dat in september a.s. pas 2 jaar heb, en het toen een heel nieuw model was!


Ik hoop nu maar dat de kids dat binnenkort voor me kunnen oplossen, want mijn mobieltje is ook mijn enige fototoestel...

1 opmerking:

Mama Lotje zei

zodra we weer in de buurt zijn zal ik even voor je kijken het moet toch gewoon kunnen lijkt mij :O